• Styrelsen

Faschings Vänners Swingcup 2021

Välkommen med din anmälan till Faschings Vänners SWING CUP på Troxhammars Golfklubb lördagen den 11 september!

Faschings Vänner fullföljer sin tradition att anordna en golftävling på Troxhammars GK:s 12-hålsbana lördagen den 11 september. Välkommen med din anmälan till Bo Ahnegård, bo.ahnegard@ahnegard.se

Tid: Första bollen går ut kl. 14.05 men vi brukar äta lunch tillsammans på golfklubbens restaurang kl. 13.00. Efter tävlingens slut ca 16.30-17.00 sker prisutdelning.

Greenfee: 350 kr som betalas i receptionen

Anmälan: Anmäl dig till Bo och uppge namn, mobilnr, golf-id och aktuellt hcp.

I ögonblicket har vi bara bokat 4 fyrbollar, alltså 16 platser, så anmäl dig så fort som möjligt, dock senast den 1 september. Om vi skulle bli fler så får vi se om flera bollar kan bokas.

Vår tävlingar brukar präglas av ett gott humör som ju vi jazzdiggare har gott om, så bered dig på en trevlig eftermiddag!

Eventuella frågor kan besvaras av Bo på hans mejladress enligt ovan eller på hans telefon 070-568 8071.

Håll svingen väloljad hälsar Bo, Hans och Eva