Så köper du biljetter med medlemsrabatt

Vi har den senaste tiden fått en del frågor kring hur man som medlem i vänföreningen gör för att köpa biljetter med sin Faschingvän-rabatt. Vi skickar därför med en kort genomgång kring biljettköpen här.

Du börjar ditt biljettköp på samma sätt som vanligt – genom att välja den typ av biljett du vill köpa (Ståplats/Bordsplats). Därefter dyker en ruta upp med ett antal val.

I denna ruta skriver du in ditt medlemsnummer. När du skrivit in ett korrekt nummer i fältet "FASCHINGVÄN/FSJ ANGE MEDLEMSNUMMER" och klickat "OK" kommer en ny biljettkategori dyka upp där du kan välja en rabatterad biljett. För varje nytt korrekt nummer du skriver in kan du välja ännu en biljett av denna kategori. Tänk på att INTE klicka i den ordinarie biljetten, det skulle betyda att du köper en biljett med ordinarie pris också.

1. Skriv in ditt medlemsnummer i fältet "Faschingvän/FSJ" & klicka på "OK".

biljett1.jpg

2. När du skrivit in ett giltigt medlemsnummer och tryckt på OK dyker Faschingvän-biljetten upp som en ny kategori. Upprepa processen om du ska köpa fler FV-biljetter.

biljett2.jpg

Behöver du hjälp? Kontakta oss på medlem@faschingsvanner.se