• Emil Breman

Välkommen på årsmöte 18 mars, 18:00

Välkomna till Faschings Vänners årsmöte måndagen den 18 mars kl. 18:00 med efterföljande stipendieutdelning, middag och konsert. Plats för årsmötet är Fasching, Kungsgatan 63, Stockholm. Deltagandet är självklart kostnadsfritt, men om du önskar äta så bekostar du det själv. Se mer info nedan.

Dörrarna öppnas kl. 17.30 för lite mingel med ett glas bubbel innan årsmötet, som vi bjuder på.

Klockan 18:00 startar vi årsmötet, som beräknas pågå ca. 1 timme. Årsmötet är förbehållet våra medlemmar och följer vår traditionella dagordning (se bilaga).

Efter en kort paus är det sedan dags för vår middag som det eminenta Faschingköket tillrett för oss och som betalas av dig om du vill äta. Det är inget matkrav men sittplats garanteras vid matköp. Middagen förbeställs med den obligatoriska anmälan till årsmötet som du gör via länken här (eller längst ner i mejlet): https://nortic.se/ticket/show/219252

Endast en medlem per ifyllt formulär. Matplatserna är som bekant begränsade, så bestäm dig snabbt om du vill äta. Sista dag för anmälan är måndag 11 mars.

Efter middagen kommer vi till det högtidliga ögonblicket då årets stipendiat presenteras och tar emot Faschings Vänners stipendium.

Grand Finale denna kväll blir en exklusiv konsert med vår stipendiat och hens medföljande band. Musiken avnjuts under ca 1 timme.

Självklart är baren öppen under hela kvällen.

Önskar du skriva en motion?

Vi ser gärna att du som medlem skickar in en motion till oss – med konkreta förslag på vad du anser att vår förening ska fokusera på, ändra eller göra. Vi önskar den senast 2 veckor innan årsmötet så vi hinner besvara den på korrekt sätt.

VÄLKOMNA!

Faschings Vänners styrelse

Kallelse med dagordning till årsmötet 2024:

Kallelse Årsmöte 2024
Ladda ner PDF • 86KB