What´s cooking?

Här smids det planer för ytterligare förbättringar i Faschings Vänners kommunikation och administration! Platsen = Faschings foajébar som dagtid ofta används som sammanträdesrum. Till vår hjälp har vi anlitat Faschings webbredaktör Axel Almström för att få bättre synlighet i sociala medier som Facebook och Instagram. Det är det mest ekonomiska och snabba sättet att nå både befintliga och potentiella medlemmar för att tala om vad som är på gång i Vänföreningen.

I det administrativa arbetet fortsätter Faschings marknadschef Sara Asplund att rationalisera biljettköpen hos Tickster och planer finns att flytta kontrollen av medlemskap i Faschings Vänförening från entrén till inköpstillfället. Målet är att medlem anger sitt unika medlemsnummer för att kunna köpa konsertbiljetter med 25 % rabatt. (Köper du biljett i kassan på Fasching, måste du som vanligt visa ditt medlemskort).

Faschings Vänners ordf Emil Breman passar på att tacka alla medlemmar som så troget stödjer Faschings Vänförening och därigenom Fasching - landets bästa klubb med konserter veckans alla dagar. Vi är jättestolta för vår fina medlemsutveckling! Efter stagnationen under pandemin växer antalet medlemmar stadigt och från årets början är vi 2.230 betalande medlemmar (i pipeline ytterligare några hundratal)! Medlemsavgiften är 250 kr per år från den dag vi registrerat inbetalningen - ett belopp som vida överstiger alla förmåner du som medlem har. Och så gott som hela beloppet används till investeringar på Fasching - senast bokutgivningen av Fasching - The Finest Live Jazz Since 1977. TACK igen! 🙏