• Styrelsen

Vänkvällarna byter namn till Stammiskvällar!

Nu byter vi namn på Faschings Vänners speciella Vänkvällar till Stammiskvällar. I praktiken innebär det samma fina erbjudanden – men ett nytt namn. Vi vill att alla medlemmar i Faschings Vänner ska känna sig som riktiga stammisar på Fasching!

Stammiskvällar

Vi gör det enkelt för dig på Stammiskvällarna! I medlemsmejl eller här på webben faschingsvanner.se kan du köpa matplatsbiljetter som inkluderar garderob och kvällens gemensamma middag till ett mycket förmånligt Stammispris. Dryck betalas vid bordet där du dessutom får köpa öl eller vin till Stammispris. Du får även bjuda med en vän som inte är medlem till samma förmånliga pris en gång, men sedan vill vi gärna att vännen också blir medlem. Platserna till Stammiskvällarna är begränsade så det är först till kvarn som gäller.

Precis som med tidigare Vänkvällar skickar vi ut information via mejl till alla medlemmar när det släpps nya Stammiskvällar, och innan anmälan till Stammiskvällarna stängs. Du kan också läsa mer om kommande Stammiskvällar på våra sociala medier Facebook och Instagram.

Faschings Vänners styrelse önskar alla ett Gott Nytt jazzår med många fina Stammiskvällar på Fasching! Vi ses!

Emil Breman, ordförande