Emil Breman

SommarhĂ€lsning, konstertips och erbjudande 🌞

Faschings vĂ€nner fortsĂ€tter att vĂ€xa och vi Ă€r nu – hĂ„ll i er – över 4 000 medlemmar!

Vi Àr otroligt glada och stolta över att vi Àr mÄnga som vill vara med och stötta Fasching och fÄ tillgÄng till dessa förmÄner som följer med medlemskapet:

• 25 procents rabatt pĂ„ alla konserter

• Förköp pĂ„ biljetter innan de slĂ€pps till allmĂ€nheten

• StammiskvĂ€llar dĂ€r du bokar en allt i ett kombo-biljett: konsert, mat och garderob. Under kvĂ€llen kan du Ă€ven köpa dryck till förmĂ„nliga stammispriser. Vi FaschingvĂ€nner sitter tillsammans vid förbokade bord och Ă€ter kvĂ€llens middag som har valts ut av köket.

Höstens stammiskvÀllar

Med start 21 augusti. Redan nu kan du gÄ in och boka biljetter till mÄnga av höstens StammiskvÀllar.

+++

Tips pÄ jazzkonserter i sommar

• Jazz & Blues All Star Festival pĂ„ Skeppsholmen i Stockholm Ă„tervĂ€nder 30-31 augusti 2024. Jazz and Blues Festivalen

• Jazz pĂ„ Skansen 2024. Njut av fantastiska sommarkvĂ€llar med jazzmusik frĂ„n Sollidenscenen. Jazz pĂ„ Skansen

Tidningen JAZZ - erbjudande för nya prenumeranter

Faschings VĂ€nner samarbetar med tidningen JAZZ Orkesterjournalen, Sveriges ledande – och vĂ€rldens Ă€ldsta – jazzmagasin, just nu fĂ„r alla nya prenumeranter en Ă€nnu större rabatt! Tidningen utkommer med 6 nr per Ă„r. Som prenumerant fĂ„r du Ă€ven tillgĂ„ng till jazzarkivet - alla nummer frĂ„n 1933 och fram till idag. Nu 6 nummer för enbart 399kr, istĂ€llet för 545kr.

GÄ in via lÀnken nedan och anvÀnd kod för att fÄ ett mycket förmÄnligt pris: NY2024

Glad sommar önskar Faschings VÀnners styrelse

Emil Breman (ordförande), Bo AhnegĂ„rd, Hasse Letho, Hans Nilsson, Jari Rusanen, Henrik Sjöberg, Åsa Sjöwall, Andrea Wester

Vill du engagera dig eller har frÄgor till oss?

VÀlkommen att höra av dig till: medlem@faschingsvanner.se

Senaste inlÀgg