• Emil Breman

JAZZÅRETS JULKLAPP

För några veckor sedan utsågs Evenemangsbiljetten till Årets Julklapp. Inte oss emot i Faschings Vänner – en evenemangsbiljett till en Faschingkonsert kommer att ge stor glädje. Vi har dock ett julklappstips som i många avseenden trumfar evenemangsbiljetten, nämligen ett medlemskap i Faschings Vänner, en julklapp som varar ett helt år! Du som redan är medlem vet vilka förmåner detta ger – rabatter på nästan alla Faschingevenemang, förköpsmöjligheter, inbjudningar till Vänkvällar och Medlemskvällar m.fl. aktiviteter. Ett medlemskap i Faschings Vänner är en kärleksförklaring till jazzen och ett fint stöd till landets främsta och en av världens bästa jazzklubbar.

Din gåvomottagare kommer informeras om kommande Vänaktiviteter genom e-post. Därför är det viktigt att du som givare av julklappen återkommer med e-postadress till mottagaren.

Så här gör du när du tecknar medlemskap för din/dina julklappsmottagare:

1. Gå in på www.faschingsvanner.se.
2. Klicka på rutan Bli Faschingvän en bit ner på sidan för att nå anmälningsformuläret.
3. Fyll i formuläret med mottagarens namn och adress men mejladressen och telefonnumret ska vara givarens.
4. Gå till betalsidan (PDF-fakturan), välj betalmetod (swish eller bankgiro), betala.
5. Medlemskortet sänds till din mejladress med medlemskortet som PDF (för utskrift).
6. Slå in medlemskortet i litet vackert paket (eller skicka det som en digital gåva).
7. Förse paketet med lämpligt rim.

förslagsvis:
Jag vill se dig med i detta gäng
Av de härligaste kompisar jag känner
Som gillar toner med underbart sväng
I kretsen av trevliga Faschings Vänner
8. Stoppa paketet under granen och invänta mottagarens glädjetjut.
9. Mejla mottagarens mejladress + mobiltelefonnummer till medlem@faschingsvanner.se när gåvan är överlämnad, då uppdaterar vi vårt medlemssystem så mottagaren får all information om Vänaktiviteter förköp mm. Vi kommer då även skicka medlemskortet digitalt till mottagaren ännu en gång, så att mottagaren kan lägga in det i sin mobil (info finns under Frågor & Svar på webben).
Vill även passa på att berätta om att vi släppt anmälningarna till några Vänkvällar i januari. Gå in och boka din plats redan nu. Många fina konserter.

God Jul önskar Faschings Vänners styrelse

Här kan du ladda ner Gåvokortet - klicka här
Illustrationen är unik och speciellt framtagen till Faschings Vänner, av Martin Ehrling.