• Styrelsen

Ett firande tillsammans: Vårt oförglömliga årsmöte på Fasching med Emmalisa Hallander!

Vi kan inte låta bli att fortsätta le när vi minns den fantastiska kvällen vi delade på Fasching den 18 mars 2024! Till alla våra otroliga vänner, både nya och bekanta ansikten, som var med oss – tack för att ni gjorde det till en kväll att minnas. Från den ljuvliga middagen till alla inspirerande möten, var varje ögonblick ett bevis på de starka banden som finns inom föreningen Faschings Vänner.

När vi samlades till vårt årsmöte var luften full av förväntan och hängivenhet. Vår VD, Erik Birath, delade rörande ord som ekade den djupa effekten av våra medlemmars orubbliga stöd.

Tillsammans firade vi milstolparna 2023, inklusive en anmärkningsvärd ökning av antalet medlemmar – en sann återspegling av det växande engagemanget för Fasching.

Erik Birath, VD på Fasching håller tal till medlemmarna i Faschings Vänner, under årsmötet den 18 mars 2024

Kvällens höjdpunkt? Ett fängslande framträdande av ingen mindre än vår kära Emmalisa Hallander och hennes band. Genom jazzens själfulla melodier tog de oss iväg på en resa genom livets toppar och dalar, och tillförde varje ton en lekfull energi och ett kärleksband som definierar vår gemensamma passion.

Emmalisa Hallander tar emot Fasching Vänner stipendium på 30 000 kr, den 18 mars 2024

Men festligheterna slutade inte där. Vi presenterade också insikter från vår senaste medlemsundersökning, som avslöjade en önskan om mer stammiskvällar med rytmerna av soul, jazzrock och världsmusik. Din feedback fungerar som vår ledstjärna och leder oss mot ännu mer oförglömliga upplevelser.

Sugen på att gräva djupare i undersökningsresultaten? Håll ögonen öppna här på vår hemsida och se din inkorg för uppdateringar. Låt oss tillsammans fortsätta forma Faschings framtid, där varje ton resonerar med vänskapens starka band och jazzens själ.

Vännerna riktade även ett stort tack till Lars Olsson för hans hängivenhet och passionerade engagemang som styrelseledamot och sekreterare under många år i Faschings Vänners styrelse!

Lars Olsson, tidigare styrelseledamot tar emot blommor och gåva från Faschings Vänner, den 18 mars 2024

Tills vi ses igen, låt oss hålla musiken vid liv och våra Fasching-sammankomster blomstrande!