tis 25 jan.

Vänkväll med Ullén/Bergman/Lund

Som Faschingvän får du konsert, middag och garderob till ett förmånligt vänpris. Välkommen att anmäla dig. Vi ser fram emot att ses!

Anmälan är stängd
Se andra vänaktiviteter
Vänkväll med Ullén/Bergman/Lund

Tid och plats

25 jan. 2022 18:00

Fasching, Kungsgatan 63, 111 22 Stockholm, Sverige

Om aktiviteten

Biljett 172,50 + serviceavgift 20 kr

Mat 175 kr (dryck betalas vid bordet)

Garderob 20 kr

Totalt pris: 387,50 kr

Beskrivning

Ullén/Bergman/Lund är en Stockholmsbaserad pianotrio som spelar fritt improviserad musik med en stark koppling till den amerikanska frijazz-traditionen och den europeiska nutida musiken. Debutalbumet "Space" som släpps på det amerikanska skivbolaget Relative Pitch 22 januari 2022, spelades in under Corona-pandemin på det legendariska Fylkingen av Mats Äleklint. Lisa Ullén, Elsa Bergman och Anna Lund har arbetat tillsammans under många år i olika konstellationer, bl.a. i Anna Högberg Attack, men debuterar nu som trio! Denna kväll och releasekonsert gästas trion av Lisen Rylander Löve och David Stackenäs.

Lisa Ullén - piano

Elsa Bergman - kontrabas

Anna Lund - trummor

Gäster:

Lisen Rylander Löve - tenorsax

David Stackenäs - gitarr

Information om kvällen

Dörrarna till Fasching öppnar kl. 18.00, konserten börjar kl. 20.00 men vi ber dig vara på plats senast klockan 18.30 för att bli serverad kvällens Good Bait till middag speciellt tillagad för våra Vänner!

Betalning för kvällen sker via betallänk som du får på din mejl, genomför betalningen senast angivet datum i betallänken, innan vänkvällen, efter det förfaller din biljett.

Vi har inte möjlighet att återbetala eller avboka biljetter när betalningen är genomförd. Läs mer om detta under "vanliga frågor och svar" på vår hemsida.

Vi vill att alla ska vara vänner, därför går det bra att bjuda med en vän för samma förmånliga pris som Faschingvänner första gången, uppge detta vid anmälan, sen ser vi gärna att din gäst också blir medlem :)

Kom ihåg att ta med ditt medlemskort till Fasching och visa upp det vid entrén. Behöver du hjälp med att ladda ner ditt kort se "vanliga frågor och svar" på vår hemsida.

Dela denna aktivitet