ons 08 feb.

Stammiskväll med Itamar Borochov Quartet

Som Faschingvän får du konsert, middag och garderob till ett förmånligt vänpris. Välkommen att anmäla dig. Vi ser fram emot att ses! Totalt pris: 430 kr

Registrering är stängd
Se andra evenemang
Stammiskväll med Itamar Borochov Quartet

Tid och plats

08 feb. 2023 18:00

Fasching, Kungsgatan 63, 111 22 Stockholm, Sverige

Om aktiviteten

Totalt pris: 430 kr

Pris inklusive matplats, kvällens middag, serviceavgift och garderob.

Beskrivning

Prisbelönta, hyllade israeliska trumpetaren Itamar Borochov är född i Tel Aviv i början av 80-talet och uppväxt i en musikerfamilj i Jaffa. Med inspiration från den sefardiska musiken, bygger han en bro mellan traditioner, från den nordafrikanska musiken till Miles Davis och Coltranes modala jazz. Nu tar Itamar Borochov sin lätta, luftiga flygelhorns-lika ton och sin unika musikaliska klangvärld till Fasching med egen kvartett!

Rob Clearfield - piano

Amir Bar Akava - trummor

Luca Fattorini - bas

Itamar Borochov - trumpet

Information om kvällen

Dörrarna till Fasching öppnar kl. 18.00, konserten börjar kl. 20.00 men vi ber dig vara på plats senast klockan 18.30 för att bli serverad kvällens rätt till middag speciellt tillagad för våra Vänner!

Betalning för kvällen sker via betallänk som du får på din mejl, genomför betalningen senast angivet datum i betallänken, innan vänkvällen, efter det förfaller din biljett.

Vi har inte möjlighet att återbetala eller avboka biljetter när betalningen är genomförd. Läs mer om detta under "vanliga frågor och svar" på vår hemsida.

Vi vill att alla ska vara vänner, därför går det bra att bjuda med en vän för samma förmånliga pris som Faschingvänner första gången, uppge detta vid anmälan, sen ser vi gärna att din gäst också blir medlem :)

Kom ihåg att ta med ditt medlemskort till Fasching och visa upp det vid entrén. Behöver du hjälp med att ladda ner ditt kort se "vanliga frågor och svar" på vår hemsida.

Dela denna aktivitet